Skip to main content
မိမိ၏ဝယ္ယူသူ(သို႕)ဝန္ေဆာင္မူကိုၾကိဳက္ေသာသူတို႕ကိုဆက္ဆံေရးေကာင္းရန္စီမံခန္႕ခြဲနည္း။ လွေကသြယ္(အလွျပဳ ျပင္ေရး) CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT(CRM) မိမိလုပ္ငန္းေရရွည္တည္တံ႕ခိုင္ျမဲရန္အကိ်ဳးအျမတ္မ်ားေပးေသာေဖာက္သည္ကိုထိန္းထားျခင္းMAINTAININGႏွင့္တည္ေဆာင္ထားျခင္းBUILDINGလုပ္ငန္းလုပ္ရန္အေရးႀကီးသည္။ေဖာက္သည္၏မိမိဝန္ေဆာင္မူတန္ဖိုးကိုေက်ေက်နပ္နပ္ေပးျခင္းျဖင့္ေဖာက္သည္ကိုထိန္းႏူိင္သည္။ေဖာက္သည္တို႕၏အၾကိဳက္ႏွင့္အဆင့္အတန္းတို႕သည္ကြဲျပားသည္။၎အေျခအေနေပၚမူတည္ၿပီေအာင္ျမင္ေသာဝန္ေဆာင္မူေပးရမည္။ဤသည္မွာမိမိ၏က်ြမ္းက်င္မူႏွင့္လုပ္သက္ေပၚမူတည္သည္။တခ်ိဳ႕ကတစ္ထြာျပရုံျဖင့္လုပ္ငန္းတစ္ခုလုံးကိုက်ြမ္းက်င္စြာကိုင္တြယ္ႏူိင္သည္။ေဖာက္သည္တို႕သည္မိမိေပးရေသာေငြေၾကးႏွင့္ထိုက္တန္ေသာပစၥည္းဝန္ေဆာင္မူရမွသာေက်နပ္သည္။တခ်ိဳ႕အဆင့္အတန္းျမင့္သူသည္တန္ဖိုးမၾကည့္ပဲတံဆိပ္brandကိုၾကည့္ၿပီဝယ္ၾကသည္။ဤသည္မွာလူနည္းစုပါ။တစ္ခ်ိဳ႕ကပစၥည္းဝန္ေဆာင္မူေပၚၾကည့္ၿပီဤပစၥည္းမွဤပစၥည္းစြဲလန္းမူရွိသည္။အလွျပင္ဆိုင္တြင္လည္းလူေရြးမူရွိသည္။ဤလူျပင္ေပးမွႀကိဳက္တာမ်ိဳးေပါ့။ေဖာက္သည္ျမဲလိုပါကမိမိဆီလာေသာသူကိုမွတ္တမ္းထားရွိပါ။ဤသည္မွာေဖာက္သည္ကိုဂရုျပဳသည္သေဘာပင္။မိမိ၏အားနည္းခ်က္လိုအပ္ခ်က္မ်ားကိုျဖည္းဆည္းထားပါ။ဤသို႕ျဖင့္ေဖာက္သည္ႏွင့္အလုပ္လုပ္သူၾကားwin-winေအာင္ျမင္ေသာဆက္ဆံေရးထူေထာင္ပါ။ အနည္းငယ္ဗဟုသုတတစ္စုံတစ္ရာရေစလိုေသာရည္ရႊယ္ခ်က္ျဖင့္လွေကသြယ္ခ်စ္ျခင္းျပည့္ဝေသာလက္ျဖင့္ေရးသားသီကုံးသည္။ ထာဝရစကၠန္႕တိုင္းေပ်ွာ္ရႊင္ပါေစ။ လွေကသြယ္(အလွျပဳျပင္ေရး) 7/7/2019 12:06AM လွေကသြယ္အလွျပဳျပင္ေရးသင္တန္းေက်ာင္း အမွတ္၂၁၅/ပထမထပ္/က်ိဳကၠဆံလမ္း/ေက်ာက္ေျမာင္း/တာေမြ/ရန္ကုန္/ျမန္မာႏူိင္ငံ
Comments
Post a Comment